HU-1163 Budapest, Védő u. 8 +36 30 646 0946 office@info-portal.hu, iroda@info-portal.hu

Nexus™

Mi is a Nexus™ program?

A NEXUS™ egy olyan innovatív DBMS (Database Management System) amely on-line adatbázis műveleteken keresztül nyújt segítséget az üzemek karbantartóinak és üzemeltetőinek, az üzem folyamatos, átlátható működtetéséhez, fejlesztéséhez. A központi adatbázissal, és annak on-line elérésével a felhasználók elérhetik, hogy a meglévő munkaerő terhelésének csökkentésével (munkaidő csökkenés) az eljárási folyamatok hatékonysága és minősége is javuljon (egyszerűbb eljárások, adatvesztés elkerülése, gyors információáramlás). A NEXUS™ program az adatbázisba felkerülő adatok, dokumentumok segítségével olyan támogatást képes nyújtani, amivel egy üzemi karbantartási-, és eszközmenedzsment komplex megoldását is egyaránt biztosítani tudja.

Fokozza vállalata hatékonyságát a NEXUS Industrial digitális platformmal.

A NEXUS Industrial digitális platformunkkal olyan központi rendszert kínálunk, amely integrálja és digitalizálja a terepi rendszerek kezelését. A platform által támogatott feladatok:

  • Hibakezelés és jegyzetelés
  • Prediktív karbantartás
  • Kapacitáselemzés
  • Műszaki átvizsgálások és dokumentációkezelés
  • Időszakos és ismétlődő feladatok
  • Dokumentumok kezelése és megújítása
  • Terepi eszközök adatbázisának létrehozása és karbantartása

A NEXUS Industrial platformunk a legjobb mérnöki gyakorlatokon alapuló, üzleti és műszaki folyamatokat ötvöző szoftveralkalmazás. A rendszer minden felhasználó számára intuitív és személyre szabott megoldásokat kínál, így mindenki hatékonyabban végezheti a rábízott feladatokat.

Célunk, hogy segítsük ügyfeleinket a digitalizált termelés felé tett átmenetben, ahol a NEXUS platform központi szerepet játszik a munkafolyamatok egyszerűsítésében és a vállalati tudásbázis hatékony kezelésében. A dolgozók egységes munkafelületen végezhetik tevékenységeiket, amely támogatja a csoportmunkát és fokozza a vállalati hatékonyságot. Ez a megoldás nem csupán fokozza a munkafolyamatok gördülékenységét, hanem vállalatának sikeresebb és profitábilisabb működését is elősegíti.

Fedezze fel, hogyan növelheti vállalata hatékonyságát a NEXUS Industrial platform által kínált lehetőségek segítségével!

Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá vállalatát a NEXUS Industrial platform segítségével!

Kutatások, mint például a McKinsey által végzett felmérés, rámutatnak, hogy a vállalatokban az információk rendezetlen kezelése miatt az alkalmazottak munkaidejük akár 20-25%-át is adatkereséssel tölthetik. Ez jelentős időveszteséget jelent, ami közvetlenül befolyásolja a vállalati hatékonyságot.

A NEXUS Industrial platformja az „életút” rendszerű adatkezelés által biztosítja, hogy minden szükséges információ rendszerezett és könnyen hozzáférhető legyen, ezzel is növelve a munka hatékonyságát. Ezáltal nemcsak az egyéni, hanem a vállalati produktivitás is jelentős mértékben javul.

Nexus funkciók listája

Mivel platformunk több szempont alapján lett kifejlesztve, kérjük, válasszon ki egy aspektust, amelyet szeretne, hogy bemutassunk Önnek!:

Cégvezető
Telep / Műszaki osztályvezető
Karbantartás vezető
Tisztelt Cégvezető!

A NEXUS Industrial digitális platformunkkal egy olyan integrált megoldást kínálunk, amely jelentős előnyöket biztosít vállalata számára a hatékonyság, az üzemelési költségek csökkentése és az adatkezelés optimalizálása terén. A rendszerünk kulcsfontosságú előnyei a következők:

  1. Hatékonyság és produktivitás növelése: A munkaidő-optimalizálás által jelentős időmegtakarítást érhet el vállalata, mivel a NEXUS Industrial csökkenti az adatkereséssel töltött időt, lehetővé téve a munkaerő produktívabb felhasználását. További információk
  2. Jogszabályi megfelelőség javulása: A platform segítségével digitálisan optimalizálható az ellenőrzések végrehajtása, ismétlése, dokumentálása, reprodukálhatósága és minőségének javítása, ezáltal hozzájárulva a jogszabályi előírásoknak való teljes körű megfeleléshez.
  3. Jobb döntéshozatali képesség: Az aktuális és könnyen hozzáférhető adatok révén jobbá válik a döntéshozatali folyamat, amely növeli az üzleti hatékonyságot és elősegíti a stratégiai tervezést.
  4. Gyors implementáció és azonnali használatra készség: A NEXUS Industrial platform azonnal telepíthető (kb. 1-2 hét) és használatba vehető, így nem igényel hosszas egyeztetést és beállítást. Ezáltal gyorsan reagálhat vállalati igényekre, és minimalizálhatja az üzemi fennakadásokat.

A NEXUS Industrial platformmal vállalata képes lesz gyorsabban reagálni a piaci változásokra, javítani az üzemeltetési folyamatokat és növelni a versenyképességét. Ismerje meg, hogyan segíthetünk Önnek és vállalatának az átállásban a digitalizált, hatékony üzemeltetés felé. Élvezze a modern technológia által nyújtott előnyöket már ma!

Tisztelt Műszaki Osztályvezető!

NEXUS Industrial digitális platformunk célja, hogy a műszaki osztályok munkáját könnyebbé, hatékonyabbá és költségtakarékosabbá tegye. A rendszerünk által nyújtott specifikus előnyök közé a következőek tartoznak:

  1. Erőforrás-optimalizálás: A platform segítségével hatékonyabban kezelhetőek az erőforrások, mivel lehetőség van a karbantartási és prediktív feladatok ütemezésére, így minimalizálva a gépek állásidejét és maximalizálva az üzemidőt.
  2. Döntéstámogatás és jelentéskészítés: A NEXUS Industrial részletes statisztikák és jelentések előállítására is képes, amelyek segítenek a műszaki döntések meghozatalában és a projektmenedzsmentben.
  3. Integrált adatkezelés:A NEXUS Industrial lehetővé teszi az eszköz-adattáblák egyszerű létrehozását és kezelését, ahol az eszközök adatait területi, üzemi vagy szakági csoportosításban szervezheti. Ezáltal könnyebbé válik az összes eszköz állapotának és karbantartási igényeinek áttekintése. További információ
  4. Offline és online adatintegráció: A rendszerünk támogatja a meglévő offline adatok (például IO listák, erősáramú berendezések listái, szerelvény listák) problémamentes importálását és integrálását, valamint az online adatbevitel lehetőségét, így biztosítva az adatok frissességét és pontosságát.
  5. Távoli hozzáférés és frissítés: Szakembereink mobil eszközökről is kezelhetik az adatokat, legyen szó adatfrissítésről vagy hiányzó információk pótlásáról közvetlenül a karbantartási munkálatok helyszínén, ezáltal növelve a terepmunka hatékonyságát.
  6. Automatizált dokumentum generálás: A rendszer képes automatikusan generálni a szükséges dokumentumokat, mint például jegyzőkönyveket és műszer adatlapokat, amely jelentős időmegtakarítást jelent a projektek során.

A NEXUS Industrial platform használatával Ön képes lesz javítani a műszaki osztály működését, optimalizálni a munkafolyamatokat és növelni az üzemelési hatékonyságot. Készen állunk támogatni Önt és csapatát ezen a digitalizált átálláson, hogy kihasználhassák a modern technológia nyújtotta előnyöket.

Tisztelt Karbantartási Osztályvezető!

A NEXUS Industrial platform kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy a karbantartási tevékenységeket is támogassa, javítsa az osztály működési hatékonyságát, és csökkentse az üzemeltetési költségeket. Az alábbiakban összefoglaljuk a rendszer legfontosabb előnyeit, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a karbantartási feladatokhoz:

  1. Egyszerűsített adatkezelés: A NEXUS Industrial platform lehetővé teszi az eszközök adatainak egy helyen történő kezelését, területi, üzemi vagy szakági csoportosításban. Ez jelentősen megkönnyíti az eszközök állapotának nyomon követését és a karbantartási igények azonosítását. További információ
  2. Integrált karbantartási ütemezés: A platform támogatja a karbantartási feladatok kezelését és ütemezését, beleértve a prediktív karbantartási tevékenységeket is. Ez lehetővé teszi a karbantartási munkák előre tervezését, csökkentve ezzel az ad hoc javítások szükségességét és az állásidőt.
  3. Távoli adatfrissítés és hozzáférés: A mobil eszközök támogatása révén a karbantartó személyzet a terepen történő munkavégzés során is lejelentheti a munka elvégzését, frissítheti az adatokat, pótolhatja a hiányzó információkat, és hozzáférhet a szükséges dokumentációhoz. Ez javítja a munkafolyamatok gyorsaságát és hatékonyságát.
  4. Dokumentumok automatikus generálása: Automatikusan generálhatók a szükséges dokumentumok, mint például munkalapok, karbantartási jegyzőkönyvek, amelyek segítenek a karbantartási folyamatok dokumentálásában és az auditálhatóság (jogszabályi megfelelőség) biztosításában.
  5. Statisztikák és jelentéskészítés: A platform lehetővé teszi a karbantartási tevékenységekkel kapcsolatos statisztikák és jelentések készítését, amelyek segítenek az osztály teljesítményének elemzésében és a folyamatos javulás elősegítésében.
  6. Hatékony munkaidő-gazdálkodás: A NEXUS Industrial segítségével optimalizálhatja a karbantartó személyzet munkaidejét, lehetővé téve számukra, hogy több időt fordíthassanak a lényeges karbantartási feladatokra, és kevesebbet az adminisztratív teendőkre.

A NEXUS Industrial platform segítségével Ön és csapata képesek lesznek hatékonyabban kezelni a karbantartási folyamatokat, javítani az eszközök megbízhatóságát és hozzájárulni a vállalat teljesítményének növeléséhez. Változtasson a karbantartási rutinokon a digitális technológia segítségével, és használja ki a NEXUS Industrial nyújtotta előnyöket.

Eddigi főbb partnereink:

ABB
uquifa
Soneas
sarpi
LOG-inform
profigram

Mit tud nyújtani a NEXUS™?

  • Az adatok olyan központi rendszerbe kerülnek, amelyet minden arra jogosult műszaki szakember elér.
  • Az adatok rendszerezetten kerülnek tárolásra, megjelenítésre.
  • Az adatok nem vesznek el (életciklus modell).
  • Nem megy el felesleges idő az adatok ismételt kikeresésére.
  • Az adatok összekapcsolása automatikusan megtörténik.
  • Az adatokból kiértékelések, analízisek készíthetőek.
  • A változások nyomon követése automatikus lesz.
  • A szakemberek terhelése csökken, ezzel párhuzamosan a hatékonyság növekszik.
Nexus funkciók listája

A NEXUS Industrial egy előre beállított, gyorsan implementálható digitális platform, amely több mint 20 évnyi ipari tervezési és üzemeltetési tapasztalatra épül. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy akár a megrendelést követő egy héten belül megkezdjük a terepi adatok feltöltését és központi adatbázisba történő rögzítését, azonnal növelve az üzemelési folyamatok hatékonyságát.

A NEXUS Industrial számos kritikus területet lefed:

  • Dokumentum kezelés
  • Hibajegy kezelés
  • Karbantartási feladatok kezelése, ütemezése
  • Prediktív feladatok kezelése, ütemezése
  • Projekt feladatok, dokumentumok kezelése
  • Terepi eszköz adatbázis kezelése, életút modell bevezetése
  • Költséghely összesítés, pénzügyi, vagy raktár szoftver rendszerek támogatása
  • Hatékonyabb munkaidő management

A NEXUS Industrial azonnal használható megoldást kínál, nem igényel hosszas egyeztetéseket szoftverfejlesztőkkel a folyamatok vagy adatok kezelésére vonatkozóan. Tapasztalatunk és technológiánk révén biztosítjuk, hogy vállalata gyorsan és hatékonyan alkalmazkodjon a digitalizált üzemeltetés kihívásaihoz.

A rendszerről egy általános bemutató videó:

Az eszköz információs aspektusa

Nexus funkciók listája

Hogyan működik:

A NEXUS Industrial platformunkkal könnyedén létrehozhatóak és kezelhetőek az eszköz-adattáblák, amelyek területi, üzemi, vagy szakági csoportosításban rendszerezik az adatokat. Az online elérhető adattábláink lehetővé teszik, hogy a hozzáférési engedéllyel rendelkező szakemberek egyidejűleg és függetlenül vigyék fel az adatokat, beleértve a már meglévő offline adatok (IO listák, erősáramú berendezés listák, szerelvény listák) importálását is.

A platform segítségével a szakemberek a terepi karbantartás során is könnyedén pótolhatják a hiányzó adatokat mobiltelefonon vagy tableten keresztül, növelve ezzel az adatkezelés sebességét és hatékonyságát. A létrejött adattáblák alapján különféle dokumentumok is generálhatók, mint például mérőköri lapok, műszer adatlapok és jegyzőkönyvek, biztosítva ezzel az üzem pontos és naprakész dokumentációját.

A NEXUS Industrial adatbázisa átfogó képet nyújt az üzem eszközeiről és rendszereiről, lehetővé téve a szakemberek számára, hogy bármikor lekérdezhessék vagy módosíthassák az adatokat, statisztikákat készíthessenek, valamint azonnal hozzáférjenek a berendezések gépkönyveihez és egyéb dokumentumaihoz.

Az adatbázisból az illetékesek bármikor:

  • lekérdezhetnek és módosíthatnak adatokat;
  • készíthetnek statisztikákat;
  • azonnal elérhetik berendezések gépkönyveit, vagy egyéb dokumentumait.
Nexus funkciók listája

Milyen feladatok elvégzésében segít a NEXUS rendszer:

A program a létrehozott adatbázissal és hozzá csatolt dokumentumokkal a következő munkáknál növeli a hatékonyságot, és csökkenti a fajlagos munkaidőt:

  • hibaelhárítás (adott műszer aktuális adatainak, terveinek elérése, JKV készítése azonnal);
  • projekt előkészítése (adott rendszerben lévő adatok, tartalékok felderítése, tervek lekérdezése);
  • projekt menedzselése, feladatok ütemezése, ellenőrzése (projekt feladatok kiosztása, követése, lejelentése);
  • munkavégzés nyomonkövethetősége (projekt feladatok log napló, ellenőrzése, lekérdezése stb.);
  • probléma- és változáskezelés gyorsítása (mindenki ugyanazt látja, így a változások hamarabb kerülnek felszínre, és a probléma kezelése felgyorsul);
  • a javítások, amik a rendszerbe felkerülnek azonnal elérhetőek;
  • a munkavégzés, erőforrások optimalizálása;
  • dokumentumok keresése, elérése, kezelése;
  • jegyzőkönyvek keresése, elérése, kezelése;
  • eszköz-statisztikák lekérése (típusok, mennyiségek lekérdezése stb.);
  • adatok exportálása, importálása (más rendszerekkel automatikus kapcsolat, offline munkavégzés támogatása);

A Nexus™ minden felhasználónak egységes felületet és szabványosított eljárásokat biztosít.

A létrejött adatbázis alapján a NEXUS™ a következő funkciókat biztosítja:

  • bármilyen on-line jegyzőkönyv készítése, mely az adatokat az adatbázisból veszi;
  • az adatbázisban minden módosítás a projekthez rendelődik, és automatikusan nyomon követhető minden változás;
  • az adatokhoz megjegyzések fűzhetőek, amelyek segíti a kommunikációt és a problémamegoldást;
  • projektek létrehozása és adatok projektekhez való rendelése;
  • felhasználók adott projektekhez való hozzáférésének menedzselése;
  • projekten belül az eszközökhöz feladatok rendelhetőek, például periodikus karbantartási feladatok: kalibrálás, inspekció stb., vagy a projekt során keletkező feladatok: műszer telepítés, kábel kihúzása stb., projekt nyomon követhetősége, adminisztráció csökkentése;
  • hibajegyek feladása, kezelése (gyorsabb hibaelhárítás indítása/kezelése)
  • a projekt feladatok emberekhez, csoportokhoz rendelhetőek, így mindenki a rendszeren belül a saját feladat listáján keresztül kezdheti el a munkavégzést (gyorsabb kommunikáció, adminisztráció);
  • a feladatok elvégzéséhez feltételek (előfeltétel, jegyzőkönyv stb.) rendelhetőek;
  • az elvégzett feladatok automatikus naplózása (gyorsabb adminisztráció);
  • a feladat elvégzése során felvett/módosított adatok automatikusan frissítésre kerülnek az adatbázisban (adatbázis automatikus karbantartása);
  • a döntéshozatal kézzel fogható adatokon alapul (előkészítés, és erőforrások optimalizálása).

A Nexus™ minden felhasználónak egységes felületet és szabványosított eljárásokat biztosít.

Fedezze fel, hogy a NEXUS Industrial milyen előnyöket nyújthat az Ön vállalata számára a hatékony és dinamikus adatkezelés területén!

A SZOFTVERREL ELÉRT MEGTAKARÍTÁSI SZÁMÍTÁSI PÉLDA – 2024 ADATOKKAL

Nr NEXUS lekérdezés vagy elvégzett feladat leírása Műszerész Rendszer beüzemelése óta feladatok száma [db] Rendszer beüzemelése óta megtakarított idő [perc]
Műszerész Titkár / Projekt koordinátor Műszaki vezető Mérnök / Projekt manager SW mérnök Senior mérnök
Kimutatásokhoz kapcsolódó feladatok
1 Egész üzem áttekintő kimutatás 16 10 160
2 Eszköz lista lekérdezése 36 10 360
3 Összesített gépegység lista 26 10 260
4 Műszer lista lekérdezés 38 10 360
5 I/O kiértékelés 72 10 720
6 Kábel lista 30 8 10 380
7 Kötődoboz lista 30 8 10 380
8 Összesített eszköz lista 57 10 570
9 PLC elemek lista 22 10 220
10 Szelep lista 42 10 420
Összesen megtakarított perc: 60 0 0 253 72 0 Σ 3 850 perc
Kimutatásokhoz kapcsolódó feladatok
11 Projekt feladat lejelentése - 1 feladat státuszának 1 alkalommal való aktuális információk pontos kimutatása 182 10 1820
12 Projekt feladat mátrix - exportálása 1 napi lekérdezése 23 30 10 530
13 Projekt feladat gant elkészítése 5 42 10 470
14 Projekt feladat statisztika exportálása 5 5 10 100
15 Projekt feladat - Laboreredmények exportálása 25 10 10 250
16 Pr. Megjegyzés létrehozása 5 5 3 10 130
17 Pr emlékeztető létrehozása - 1 alkalom 3 6 10 90
18 Eszköz lapon Projekt mappa megnyitása 3 10 30
19 On-line Jegyzőkönyv készítése 10 8 4 10 220
Összesen megtakarított perc: 15 38 36 285 0 0 Σ 3 740 perc
Dokumentumhoz kapcsolódó feladatok
20 Specifikációk exportálása 14 4 4 10 220
21 Adatbázis tábla exportálása 5 4 4 10 130
22 Dokumentum letöltése 8 8 8 8 8 8 10 480
23 Dokumentum megnyitása eszköz lapon 8 8 8 8 8 8 10 480
24 Megújítandó dokumentumok lekérdezése 12 15 5 5 10 370
25 Hibajegy feladása/lekövetése 12 15 8 8 8 10 510
26 Predektív feladat feladása/lekövetése 12 15 8 8 8 10 510
Összesen megtakarított perc: 96 115 73 313 32 37 Σ 6 660 perc

A NEXUS™ program csomagjainak leírása

Program licenc Funkció Program képességek Előnyök
BASIC Dokumentáció elérése bárhol, bármikor Dokumentáció elérése bárhol, bármikor
  • Terepen, irodában a dokumentáció azonnali elérése (Tervek, Jegyzőkönyvek, adatlapok)
  • Aktuális tervek keresési idejének drasztikus csökkenése
  • Gyorsabb információ elérés, csökkenő ráfordítási idő
  • Dokumentáció keresési idejének csökkenése
  • Előkészítési munkák gyorsulása
  • Terepi hibaelhárítás gyorsulása
BASIC Technológiai adatok betárolása, tervek, terepi adatok felvétele Technológiai adatok betárolása, tervek, terepi adatok felvétele
  • Meglévő tervek digitalizálása, és adatbázisba való feltöltése
  • A terepen, online felületen az adatok aktualizálásának lehetősége
  • Terepen, online rendszerbe adatok felvitele, folyamatos karbantartása
  • A technológiai adatok módosulásakor az adatok azonnali módosítása
  • A technológián a meglévő adatok ellenőrzése és javítása
BASIC Munkafolyamat ellenőrzése Munkafolyamat ellenőrzése
  • Projekteknél feladatok definiálása
  • Feladatok rendszerben való jelentése, és ellenőrzése
  • A Projekt feladatok és azok elvégzésének visszakereshetősége
  • Projektekben a munkafolyamatok jelentésének egyszerűsítése, az összes résztvevő azonnal az aktuális projekt állapotról kaphat információt
  • A projektmenedzser és a résztvevők munkaidejének drasztikus csökkenése
BASIC Elemzések, kiértékelések Munkafolyamat ellenőrzése
  • A bevitt adatokból statisztikák készítése
  • Az adatokból elemzések készítése
  • Eszköz lista, kimutatások készítése
  • Gyors információ az adott üzemek eszközparkjáról, és arról kinyerhető elemzésekről
  • A kiváltásokról, cserékről, vagy beszerzések folyamatának gyorsításához információk nyerhetők ki
  • Döntések, beszerzési/kiváltási előkészítések folyamatának gyorsítása
Grafika Grafikai megjelenítés Munkafolyamat ellenőrzése
  • A rendszerben lévő összerendelések grafikai megjelenítése
  • Az összefüggések átláthatósága és az elemek paramétereinek ezen keresztül megjelenítése
  • Terepen, online rendszerben az összefüggések átlátható nézete
  • A grafikai elemek paramétereinek gyors előhívása grafikai felületen keresztül
  • Átlátható rendszer struktúra
Jegyzőkönyv Online jegyzőkönyv készítés Munkafolyamat ellenőrzése
  • Karbantartás támogatása
  • Terv/JKV/adatbázis folyamatos karbantartása
  • A jegyzőkönyvek visszamenőleg bármikor előkereshetőek, elérhetőek, újra nyomtathatóak
  • Műszer viselkedésre statisztika készítése
  • Jegyzőkönyvek terepen, munkavégzés közbeni ellőállítása
  • Jegyzőkönyveken keresztül az adatbázis folyamatos karbantartása (azonnali visszajelzés, és javítás)
  • Dokumentálási idő, munkavégzés idejének drasztikus csökkenése
  • Egységesítés, eljárási folyamatok optimalizálása, hatékonyságfejlesztés

A szoftverrel kapcsolatos vállalati konstrukcióink

A NEXUS™ úgy alakítottuk ki, hogy minden vállalkozás, legyen az kicsi vagy nagy, megtalálja benne az elvárásainak megfelelő megoldást. Ennek megfelelően cégünk három különböző konstrukcióban kínálja a szoftvert, hogy segítsük az Ön munkáját:
Ezért cégünk három konstrukcióban ajánlja a szoftverünket, hogy segítse az önök munkáját:

Válasszon ki az Ön vállalata számára ideális NEXUS™ konstrukciót!

ON PREMISE SAAS BÉRLET
Az Ön vállalatánál telepített változat, örökös licenccel. Szoftver mint szolgáltatás, havidíjas licenccel, felhőalapú infrastruktúrában Az Ön vállalatánál telepített változat, havidíjas licenccel.
ajánlat ikon mérleg ikon ajánlat ikon mérleg ikon ajánlat ikon mérleg ikon
Amiért Önnek ajánljuk: Amit érdemes mérlegelnie: Amiért Önnek ajánljuk: Amit érdemes mérlegelnie: Amiért Önnek ajánljuk: Amit érdemes mérlegelnie:
Hosszútávon a teljes költség alacsonyabb, mint a többi konstrukciónál Magasabb induló költségekkel kell kalkulálnia Alacsony belépési, valamint tervezhető, fix havi költség Fix havidíjat kell fizetnie, így az összköltség hosszútávon magasabb Nincs belépési költség, valamint tervezhető, fix havi kiadás Fix havidíjat kell fizetnie, így az összköltség hosszútávon magasabb
A teljes irányítás az Ön kezében A rendszerek üzemeltetése és karbantartása is az Ön feladata lesz Tervezhető fix költségekkel számolhat a bevezetés és az üzemeltetés során A bevezetésnél a rendszereinek hozzáférését is biztosítani kell egyes esetekben Tervezhető fix költségekkel számolhat a bevezetés és az üzemeltetés során A bevezetés hosszabb időt és magasfokú felkészültséget igényel
Bármilyen egyedi fejlesztés támogatása A fejlesztéseknek a belső szakemberei által kell megfogalmazódnia Előre beállított funkciók széles tárháza A funkciókat havonta lehet rendelni, de éves lekötésben Előre beállított funkciók széles tárháza A funkciók bevezetése több időt vesz igénybe
Maximálisan testre szabható rendszer, minden vállalati igényt lefed Az infrastruktúra lokális védelme Önt terheli Maximálisan testre szabható rendszer, minden vállalati igényt lefed Az alkalmazottak hozzáférését a rendszerhez Önnek kell biztosítania Maximálisan testre szabható rendszer, minden vállalati igényt lefed Az rendszer védelmét és a hozzáférést Önnek kell biztosítania.
Örökös használati jogokat biztosító licencelés, bővíthető TAG licenc politika A bevezetés hosszabb időt és magasfokú felkészültséget igényel Dinamikusan (csomagok) bővíthető TAG licenc politika Szakmai tudást és tapasztalatot igényel a rendszer nagyságának első meghatározása. Dinamikusan (csomagok) bővíthető TAG licenc politika Szakmai tudást és tapasztalatot igényel a rendszer nagyságának első meghatározása.
Minden adat és felügyelet az Ön kezében van Magas humánerőforrás igény a bevezetés folyamán A rendszerek üzemeltetéséről és karbantartásáról külsős partner gondoskodik Mérsékelt humánerőforrást igényel a bevezetés folyamán A rendszerek üzemeltetéséhez a szakmai tudás támogatását biztosítjuk Alacsony humánerőforrást igényel a bevezetés folyamán

Mi az Info-portal Kft.-nél hiszünk benne, hogy a NEXUS™ egy olyan jól bevált rendszer, ami minden ipari vállalat számára elhozza a digitális jólétet és működésből eredő előnyöket, hatékonyságot.

A NEXUS™ egy racionális választás, amely lehetővé teszi a teljes ipari működés digitalizációját és a belépést az Ipar 4.0 világába.